Content creatie

In een digitaal landschap dat wordt gedomineerd door algoritmes is creativiteit nog altijd key. Ook (lees: zeker) in de tijd dat de Chat GPT’s en Midjourney’s van deze wereld oprukken. Scroll maar eens door TikTok. Wat zie je? Geen dure, gelikte producties waarin een Adonis in slow motion uit de zee komt gelopen om een parfum aan te prijzen. Nee, je ziet echte personen die zichzelf met een iPhone filmen terwijl ze hun mening geven over een product. User generated content.

Je bereikt pas echt (organisch!) veel personen wanneer je engaging content weet te creëren. Het moet thumb-stopping, likeable en shareable zijn. Het moet leuk en/of leerzaam zijn. En dan moet je het ook nog eens afstemmen op het kanaal en de doelgroep. Dat is nog niet zo gemakkelijk. Zeker niet als je product en/of dienst wat minder sexy is dan een Adonis die in slow motion uit zee komt gelopen.

Welk kanaal moet je inzetten en welke vorm van content past daar bij? Ga je aan de slag met blogposts om je vindbaarheid te verhogen? Ga je zelf met TikTok aan de slag of kun je het beter uitbesteden aan een creator? Hoe komt het dat je blijft steken op 400 volgers? Wij helpen je graag om die vragen te beantwoorden.

Neem contact op

Gerelateerde cases

Interesse gekregen en zin in koffie? Don’t mind to get in touch!

Neem contact op
Andere

Services