Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben inmiddels al drie biertjes gebrouwen en zijn inspiratie aan het opdoen voor een vierde. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
Dat klinkt als een mooie marketingterm en - guess what - dat is het ook! Heel kort door de bocht betekent het dat we ons niet beperken tot bijvoorbeeld Instagram en Google. We zetten middelen en kanalen in die binnen de strategie passen en bijdragen aan het behalen van onze doelen. Zo kan het zijn dat we in de awareness fase kiezen voor PR, een bushokjes campagne en online push kanalen om vervolgens prospects (nog zo’n mooie marketingterm!) via e-mail- en zoekmachine marketing te laten converteren.
Wanneer jouw product of dienst nog in de markt gezet moet worden kunnen we ervoor kiezen om influencers in te zetten en persberichten uit te sturen. Maar misschien is dit wel helemaal niet nodig omdat je al jaren een bekende speler binnen jouw markt bent en dus over de nodige data beschikt.
Data in de vorm van bijvoorbeeld een volwassen Facebook pixel, een website met veel organisch verkeer of een uitgebreid klantenbestand. In zulke gevallen zullen we eerder voor pull kanalen kiezen om sneller en goedkoper tot het einddoel te komen: de linkerbaan op de digitale snelweg naar conversie! Nog korter door de bocht: doen wat nodig is en afsnijden waar mogelijk.