Bij ZomerZon Festival draait het om relaxen langs de natuurvijver, chillen in de schaduw van de eeuwenoude bomen en vooral veel dansen in de zon. Op de unieke festivallocatie, Parklaan Uden, verblijdt ZomerZon je met 4 creatieve area’s met Techno, House, Dance en Hitjes. In 2023 mochten wij voor het tweede jaar op rij de campagne vormgeven. Hoe Don't Mind aan de campagne van ZomerZon heeft bijgedragen, lees je hier.
Tijdens de kick-off meeting gingen we met de organisatie in gesprek. Wanneer kunnen we spreken van een succesvolle campagne? Wie willen we - met welke boodschap - gaan bereiken? En hoe gaan we dit - met de inzet van de juiste middelen - doen?
Ook bespraken we hoe we de Instagram pagina konden laten groeien, hoe we de jongere doelgroep (20 t/m 30 jaar) konden overtuigen om eerder tickets te kopen en hoe we de sfeer van het festival goed konden overbrengen met diverse content. Aan de hand van korte lijntjes met de opdrachtgever bespraken we de voortgang, stelden we waar nodig bij én bespraken we de planning om zodoende het maximale uit de campagne te halen.
Om de doelen te behalen is er gekozen voor een crossmediale inzet. Zo hebben we in aanloop naar het festival een outdoor campagne in de regio rondom Uden uitgerold. Ook zorgden we voor maximale zichtbaarheid online door middel van aansprekende content op de socials, een gedegen en gepersonaliseerde nieuwsbrief strategie en slimme inzet van verschillende social advertising campagnes. Om de betrokkenheid bij het evenement te vergroten hebben we online verschillende winacties uitgerold in de omliggende steden en dorpen. Mede dankzij deze inzet heeft ZomerZon Festival een knappe groei van 27% weten te realiseren ten opzichte van de eerste editie.
We hebben je vraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
We hebben je aanvraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben inmiddels al drie biertjes gebrouwen en zijn inspiratie aan het opdoen voor een vierde. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
Een zomers feelgood festival in het prachtige park in Uden, vol muziek, acts en verrassingen. Met maar liefst 4 creatieve area’s en +36 artiesten een geslaagd festival en een succesvolle 360 graden campagne.
Een zomers feelgood festival in het prachtige park in Uden, vol muziek, acts en verrassingen. Met maar liefst 4 creatieve area’s en +36 artiesten een geslaagd festival en een succesvolle 360 graden campagne.
Bij ZomerZon Festival draait het om relaxen langs de natuurvijver, chillen in de schaduw van de eeuwenoude bomen en vooral veel dansen in de zon. Op de unieke festivallocatie, Parklaan Uden, verblijdt ZomerZon je met 4 creatieve area’s met Techno, House, Dance en Hitjes. In 2023 mochten wij voor het tweede jaar op rij de campagne vormgeven. Hoe Don't Mind aan de campagne van ZomerZon heeft bijgedragen, lees je hier.
Tijdens de kick-off meeting gingen we met de organisatie in gesprek. Wanneer kunnen we spreken van een succesvolle campagne? Wie willen we - met welke boodschap - gaan bereiken? En hoe gaan we dit - met de inzet van de juiste middelen - doen?
Tijdens de kick-off meeting gingen we met de organisatie in gesprek. Wanneer kunnen we spreken van een succesvolle campagne? Wie willen we - met welke boodschap - gaan bereiken? En hoe gaan we dit - met de inzet van de juiste middelen - doen?
Ook bespraken we hoe we de Instagram pagina konden laten groeien, hoe we de jongere doelgroep (20 t/m 30 jaar) konden overtuigen om eerder tickets te kopen en hoe we de sfeer van het festival goed konden overbrengen met diverse content. Aan de hand van korte lijntjes met de opdrachtgever bespraken we de voortgang, stelden we waar nodig bij én bespraken we de planning om zodoende het maximale uit de campagne te halen.
Om de doelen te behalen is er gekozen voor een crossmediale inzet. Zo hebben we in aanloop naar het festival een outdoor campagne in de regio rondom Uden uitgerold. Ook zorgden we voor maximale zichtbaarheid online door middel van aansprekende content op de socials, een gedegen en gepersonaliseerde nieuwsbrief strategie en slimme inzet van verschillende social advertising campagnes. Om de betrokkenheid bij het evenement te vergroten hebben we online verschillende winacties uitgerold in de omliggende steden en dorpen. Mede dankzij deze inzet heeft ZomerZon Festival een knappe groei van 27% weten te realiseren ten opzichte van de eerste editie.