Don’t Mind ondersteunt Rampage al jaren op het gebied van advertising op diverse kanalen. Benieuwd hoe we tienduizenden festivalgangers van over heel de wereld naar Vlaanderen weten te trekken voor Rampage Weekend én Rampage Open Air? Lees hieronder dan snel verder.
Rampage staat wereldwijd bekend om de jaarlijks terugkerende verbazingwekkende producties. Maar niet alleen de producties zijn van wereldformaat, ook overtreffen ze zichzelf iedere editie weer met een spectaculaire line-up. Niet voor niets dat Rampage zo’n loyale fanbase heeft en zichzelf het grootste Drum & Bass en Dubstep event ter wereld mag noemen!
Als verlengstuk van de organisatie ondersteunen wij Rampage inmiddels al ruim vijf jaar op het gebied van advertising. Waar we eerst uitgedaagd werden om Rampage als grootste en meest toonaangevende Drum & Bass en Dubstep festival te vermarkten, worden we nu uitgedaagd om het merk op deze positie te houden zodat we ieder jaar duizenden nieuwe ‘Rampage soldiers’ aan zich te laten binden.
Doordat de events van Rampage al jaren erg succesvol zijn, komt de focus in de ads steeds meer te liggen op de festivalervaring van de bezoeker. Rampage is meer dan alleen een festival: het is een community gelijkgestemden.
Door de lijntjes kort te houden en snel te schakelen, blijven we de campagnes continu vernieuwen en optimaliseren. Door de jaren heen hebben we de doelgroep leren kennen en enorm veel data verzameld. Dit zorgt ervoor dat onze campagnes constant blijven presteren. Door middel van een multichannel advertentiestrategie helpen wij Rampage hun doelstellingen te behalen. En daar zijn we trots op!
Met miljoenen bereikte fans wereldwijd en een uitzonderlijke ROAS blijft Rampage jaar na jaar groeien. Onze datagedreven aanpak zorgt ervoor dat iedere campagne maximaal presteert.
Rampage Open Air 2024 | Kristalpark, Lommel
Rampage Weekend 2025 | Sportpaleis, Antwerpen
We hebben je vraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
We hebben je aanvraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben inmiddels al drie biertjes gebrouwen en zijn inspiratie aan het opdoen voor een vierde. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
Het grootste Drum & Bass en Dubstep feest ter wereld. Zowel indoor als outdoor. Dit is Rampage!
Het grootste Drum & Bass en Dubstep feest ter wereld. Zowel indoor als outdoor. Dit is Rampage!
Don’t Mind ondersteunt Rampage al jaren op het gebied van advertising op diverse kanalen. Benieuwd hoe we tienduizenden festivalgangers van over heel de wereld naar Vlaanderen weten te trekken voor Rampage Weekend én Rampage Open Air? Lees hieronder dan snel verder.
Rampage staat wereldwijd bekend om de jaarlijks terugkerende verbazingwekkende producties. Maar niet alleen de producties zijn van wereldformaat, ook overtreffen ze zichzelf iedere editie weer met een spectaculaire line-up. Niet voor niets dat Rampage zo’n loyale fanbase heeft en zichzelf het grootste Drum & Bass en Dubstep event ter wereld mag noemen!
Rampage staat wereldwijd bekend om de jaarlijks terugkerende verbazingwekkende producties. Maar niet alleen de producties zijn van wereldformaat, ook overtreffen ze zichzelf iedere editie weer met een spectaculaire line-up. Niet voor niets dat Rampage zo’n loyale fanbase heeft en zichzelf het grootste Drum & Bass en Dubstep event ter wereld mag noemen!
Als verlengstuk van de organisatie ondersteunen wij Rampage inmiddels al ruim vijf jaar op het gebied van advertising. Waar we eerst uitgedaagd werden om Rampage als grootste en meest toonaangevende Drum & Bass en Dubstep festival te vermarkten, worden we nu uitgedaagd om het merk op deze positie te houden zodat we ieder jaar duizenden nieuwe ‘Rampage soldiers’ aan zich te laten binden.
Doordat de events van Rampage al jaren erg succesvol zijn, komt de focus in de ads steeds meer te liggen op de festivalervaring van de bezoeker. Rampage is meer dan alleen een festival: het is een community gelijkgestemden.
Door de lijntjes kort te houden en snel te schakelen, blijven we de campagnes continu vernieuwen en optimaliseren. Door de jaren heen hebben we de doelgroep leren kennen en enorm veel data verzameld. Dit zorgt ervoor dat onze campagnes constant blijven presteren. Door middel van een multichannel advertentiestrategie helpen wij Rampage hun doelstellingen te behalen. En daar zijn we trots op!
Met miljoenen bereikte fans wereldwijd en een uitzonderlijke ROAS blijft Rampage jaar na jaar groeien. Onze datagedreven aanpak zorgt ervoor dat iedere campagne maximaal presteert.
Rampage Open Air 2024 | Kristalpark, Lommel
Rampage Weekend 2025 | Sportpaleis, Antwerpen