Het sfeervolle restaurant aan de Vughtse Heide is een grote aanwinst voor Vught. Zeven dagen in de week staan de deuren wagenwijd open voor een heerlijk kopje koffie met gebak, een lekkere lunch of een diner in het knusse eetcafé.
Een bijzondere gelegenheid te vieren? Met drie ruimtes en de mogelijkheid voor een privé terras ben je ook daarvoor bij Boerderij de Loonsebaan aan het juiste adres. Samen verzorgen we een fantastisch feest op basis van jouw wensen!
Boerderij De Loonsebaan heeft onze hulp ingeschakeld om het profiel te bepalen en het restaurant beter op de kaart te zetten in Vught en omgeving. Iedereen moet natuurlijk afweten van dit gezellige restaurant in haar prachtige groene omgeving.
Daarom was het tijd voor een rebranding en een slimme marketing aanpak. Laat dat maar aan ons over!
Benieuwd hoe wij dit hebben aangepakt? Lees snel verder!
Een rebranding was nodig om Boerderij de Loonsebaan weer met een frisse uitstraling op de markt te zetten, passend bij het unieke dat zij te bieden hebben. Om een nieuwe identiteit voor Boerderij de Loonsebaan te kunnen creëren, was het begrijpen van de unieke charme van Boerderij De Loonsebaan essentieel.
Dit sfeervolle restaurant, waar rustiek en culinair samenkomen, had behoefte aan een frisse, eigentijdse uitstraling die zowel de charme van het leven in de natuur, als de kwaliteit van hun gerechten weerspiegelt. In de rebranding hebben we ervoor gezorgd dat het unieke karakter van de locatie centraal staat.
Boerderij De Loonsebaan vroeg ons om hun uitstraling te versterken en hun landelijke sfeer om te toveren tot een uitnodigende beleving voor een breder publiek. Ze liggen midden in de natuur, waar je meteen tot rust komt – een plek waar genieten vanzelf gaat.
We bedachten de slogan ‘Natuurlijk Genieten!’ om precies dat gevoel over te brengen – Het is bij Boerderij de Loonsebaan vanzelfsprekend genieten, zonder al te veel poespas en dat heerlijk midden in de natuur.
De nieuwe visuele identiteit hebben we doorgevoerd in verschillende uitingen. Van website en social media content tot aan de menukaarten en bestekzakjes; wij hebben alles voor hen uit handen genomen. Met deze basis hebben we een contentstrategie ontwikkeld die hun verhaal vertelt op een authentieke en toegankelijke manier.
Van social media tot doelgerichte advertising, we zorgen ervoor dat hun doelgroep nieuwsgierig is en zin krijgt om langs te komen en de beleving zelf te ervaren. Er staat nu een sterk merk dat zowel bestaande als nieuwe gasten aantrekt en hen blijft inspireren op hun prachtige locatie midden in de natuur. Boerderij De Loonsebaan is nu een plek waar je écht ‘natuurlijk’ kunt genieten – en dat weten mensen nu steeds beter te vinden!
Met deze rebranding, een smaakvolle contentstrategie en doelgerichte advertising campagnes hebben we de unieke charme van De Loonsebaan krachtig naar voren gebracht. Het resultaat? Een herkenbaar merk dat gasten uitnodigt om te komen ontspannen en genieten, precies zoals de natuur het bedoeld heeft.
We hebben je vraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
We hebben je aanvraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben inmiddels al drie biertjes gebrouwen en zijn inspiratie aan het opdoen voor een vierde. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
In een prachtige groene omgeving, aan de rand van de Vughtse Heide, vind je Boerderij de Loonsebaan.
In een prachtige groene omgeving, aan de rand van de Vughtse Heide, vind je Boerderij de Loonsebaan.
Het sfeervolle restaurant aan de Vughtse Heide is een grote aanwinst voor Vught. Zeven dagen in de week staan de deuren wagenwijd open voor een heerlijk kopje koffie met gebak, een lekkere lunch of een diner in het knusse eetcafé.
Een bijzondere gelegenheid te vieren? Met drie ruimtes en de mogelijkheid voor een privé terras ben je ook daarvoor bij Boerderij de Loonsebaan aan het juiste adres. Samen verzorgen we een fantastisch feest op basis van jouw wensen!
Boerderij De Loonsebaan heeft onze hulp ingeschakeld om het profiel te bepalen en het restaurant beter op de kaart te zetten in Vught en omgeving. Iedereen moet natuurlijk afweten van dit gezellige restaurant in haar prachtige groene omgeving.
Boerderij De Loonsebaan heeft onze hulp ingeschakeld om het profiel te bepalen en het restaurant beter op de kaart te zetten in Vught en omgeving. Iedereen moet natuurlijk afweten van dit gezellige restaurant in haar prachtige groene omgeving.
Daarom was het tijd voor een rebranding en een slimme marketing aanpak. Laat dat maar aan ons over!
Benieuwd hoe wij dit hebben aangepakt? Lees snel verder!
Een rebranding was nodig om Boerderij de Loonsebaan weer met een frisse uitstraling op de markt te zetten, passend bij het unieke dat zij te bieden hebben. Om een nieuwe identiteit voor Boerderij de Loonsebaan te kunnen creëren, was het begrijpen van de unieke charme van Boerderij De Loonsebaan essentieel.
Dit sfeervolle restaurant, waar rustiek en culinair samenkomen, had behoefte aan een frisse, eigentijdse uitstraling die zowel de charme van het leven in de natuur, als de kwaliteit van hun gerechten weerspiegelt. In de rebranding hebben we ervoor gezorgd dat het unieke karakter van de locatie centraal staat.
Boerderij De Loonsebaan vroeg ons om hun uitstraling te versterken en hun landelijke sfeer om te toveren tot een uitnodigende beleving voor een breder publiek. Ze liggen midden in de natuur, waar je meteen tot rust komt – een plek waar genieten vanzelf gaat.
We bedachten de slogan ‘Natuurlijk Genieten!’ om precies dat gevoel over te brengen – Het is bij Boerderij de Loonsebaan vanzelfsprekend genieten, zonder al te veel poespas en dat heerlijk midden in de natuur.
De nieuwe visuele identiteit hebben we doorgevoerd in verschillende uitingen. Van website en social media content tot aan de menukaarten en bestekzakjes; wij hebben alles voor hen uit handen genomen. Met deze basis hebben we een contentstrategie ontwikkeld die hun verhaal vertelt op een authentieke en toegankelijke manier.
Van social media tot doelgerichte advertising, we zorgen ervoor dat hun doelgroep nieuwsgierig is en zin krijgt om langs te komen en de beleving zelf te ervaren. Er staat nu een sterk merk dat zowel bestaande als nieuwe gasten aantrekt en hen blijft inspireren op hun prachtige locatie midden in de natuur. Boerderij De Loonsebaan is nu een plek waar je écht ‘natuurlijk’ kunt genieten – en dat weten mensen nu steeds beter te vinden!
Met deze rebranding, een smaakvolle contentstrategie en doelgerichte advertising campagnes hebben we de unieke charme van De Loonsebaan krachtig naar voren gebracht. Het resultaat? Een herkenbaar merk dat gasten uitnodigt om te komen ontspannen en genieten, precies zoals de natuur het bedoeld heeft.