Door op "Alle cookies accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de sitenavigatie te verbeteren, het sitegebruik te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.
We hebben je vraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Close
Close
Bedankt voor je aanvraag
We hebben je aanvraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
Close
You badass!
You deserve a beer.
or two... or three?
Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben inmiddels al drie biertjes gebrouwen en zijn inspiratie aan het opdoen voor een vierde. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
B2C en D2C zijn niet weg te denken uit het online speelveld, maar B2B wordt nog wel eens vergeten. Want ‘’zulke deals sluit je face-to-face’’, horen we nog wel eens terug. En dat klopt. Soms.
In die gevallen kan online eerder in het proces een belangrijke rol spelen. Door middel van leadgeneratie wekken we interesse en vangen we contactgegevens af. Contactgegevens die on- én offline opgevolgd worden en leiden tot die face-to-face gesprekken.