Er wordt momenteel veel gebouwd en geklust aan De CHV Noordkade. Deze prachtige industriële locatie op het gebied van cultuur, horeca en vermaak krijgt er een nieuwe superster bij. Na vele voorbereidingen is de bouw van The Chocolate Factory in volle gang.
The Chocolate Factory is een interactieve attractie én hybride leeromgeving waar je leert en beleeft. Het unieke samenwerkingsverband tussen het onderwijs en het bedrijfsleven zorgt voor spectaculaire plannen. Als bezoeker waan je jezelf in de wereld van chocolade en kom je in aanraking met de fascinerende wereld van techniek. Met gigantische machines en digitale devices zorg jij dat de productie blijft draaien. Je ziet, ruikt, proeft, hoort en voelt de chocola door de fabriek gaan. Een spannende missie waarna je naar huis gaat met je eigen gemaakte food bar of pak hagelslag.
Met De Noordkade als thuisbasis voor zowel The Chocolate Factory als het kantoor van Don’t Mind, is deze samenwerking enorm efficiënt en zijn we overal als de kippen bij!
Zo’n geweldig groot project als The Chocolate Factory mag natuurlijk niet onopgemerkt blijven. Dit moet van de daken geschreeuwd worden. Hoe pak je zoiets aan? Laat dat maar aan ons over!
Wij houden van een uitdaging. Ondanks dat de heuse chocoladefabriek nog in de steigers staat, wordt er achter de schermen hard gewerkt. De klant heeft ons gevraagd om hen te helpen om The Chocolate Factory op de kaart te zetten.
Geef een gil en wij staan klaar om beeldmateriaal te schieten of een update online te zetten.
- Sanne Bollen (content marketeer)
Toen de eerste plannen van The Chocolate Factory op tafel lagen, werden wij direct intensief bij het proces betrokken. We hebben samen gekeken waar wij onze expertise voor in konden zetten. In dit voorstadium hebben wij ervoor gezorgd dat de plannen van de fabriek werden vertaald tot een strak en gelikte presentatie waarin het verhaal van The Chocolate Factory goed naar voren kwam, zodat potentiële stakeholders overtuigd konden worden om bij te dragen aan dit fantastische project.
Tegelijkertijd zijn we gestart met het creëren van social awareness. Diverse socials zijn opgetuigd en er zijn verschillende (paid) campagnes ingericht. Ondanks dat de deuren nog niet geopend zijn voor bezoekers, nemen we hen wel graag mee in alle ontwikkelingen achter The Chocolate Factory. Want zeg nou zelf, de ontwikkelingen achter een unieke attractie als dit, daarvan moet iedereen toch op de hoogte zijn?! We nemen stakeholders en andere geïnteresseerden mee door het plaatsen van day-to-day content zodat men op de hoogte blijft van de bouw, de plannen en de mensen achter The Chocolate Factory. En aangezien we in hetzelfde pand gehuisvest zijn, kunnen we bij ontwikkelingen supersnel schakelen. Ideaal toch?
We zijn er trots op om bij te dragen aan zo’n tof maatschappelijk project. We werken samen toe naar de Grand Opening van The Chocolate Factory eind 2024 en kijken enorm uit naar een verdere duurzame samenwerking.
Don't Mind is toegankelijk, creatief en to the point. We ontvangen altijd snel een antwoord op onze vraag, met vaak een verrassende twist.
We hebben je vraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
We hebben je aanvraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben inmiddels al drie biertjes gebrouwen en zijn inspiratie aan het opdoen voor een vierde. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
Ontdek de wereld van foodtech. Ontdek The Chocolate Factory. Hypermoderne technologie in een industriële omgeving. Een uniek samenwerkingsverband tussen het onderwijs en het bedrijfsleven, ondersteund door de overheid.
Ontdek de wereld van foodtech. Ontdek The Chocolate Factory. Hypermoderne technologie in een industriële omgeving. Een uniek samenwerkingsverband tussen het onderwijs en het bedrijfsleven, ondersteund door de overheid.
Er wordt momenteel veel gebouwd en geklust aan De CHV Noordkade. Deze prachtige industriële locatie op het gebied van cultuur, horeca en vermaak krijgt er een nieuwe superster bij. Na vele voorbereidingen is de bouw van The Chocolate Factory in volle gang.
The Chocolate Factory is een interactieve attractie én hybride leeromgeving waar je leert en beleeft. Het unieke samenwerkingsverband tussen het onderwijs en het bedrijfsleven zorgt voor spectaculaire plannen. Als bezoeker waan je jezelf in de wereld van chocolade en kom je in aanraking met de fascinerende wereld van techniek. Met gigantische machines en digitale devices zorg jij dat de productie blijft draaien. Je ziet, ruikt, proeft, hoort en voelt de chocola door de fabriek gaan. Een spannende missie waarna je naar huis gaat met je eigen gemaakte food bar of pak hagelslag.
Met De Noordkade als thuisbasis voor zowel The Chocolate Factory als het kantoor van Don’t Mind, is deze samenwerking enorm efficiënt en zijn we overal als de kippen bij!
Zo’n geweldig groot project als The Chocolate Factory mag natuurlijk niet onopgemerkt blijven. Dit moet van de daken geschreeuwd worden. Hoe pak je zoiets aan? Laat dat maar aan ons over!
Wij houden van een uitdaging. Ondanks dat de heuse chocoladefabriek nog in de steigers staat, wordt er achter de schermen hard gewerkt. De klant heeft ons gevraagd om hen te helpen om The Chocolate Factory op de kaart te zetten.
Zo’n geweldig groot project als The Chocolate Factory mag natuurlijk niet onopgemerkt blijven. Dit moet van de daken geschreeuwd worden. Hoe pak je zoiets aan? Laat dat maar aan ons over!
Wij houden van een uitdaging. Ondanks dat de heuse chocoladefabriek nog in de steigers staat, wordt er achter de schermen hard gewerkt. De klant heeft ons gevraagd om hen te helpen om The Chocolate Factory op de kaart te zetten.
Geef een gil en wij staan klaar om beeldmateriaal te schieten of een update online te zetten.
- Sanne Bollen (content marketeer)
Don't Mind is toegankelijk, creatief en to the point. We ontvangen altijd snel een antwoord op onze vraag, met vaak een verrassende twist.
Toen de eerste plannen van The Chocolate Factory op tafel lagen, werden wij direct intensief bij het proces betrokken. We hebben samen gekeken waar wij onze expertise voor in konden zetten. In dit voorstadium hebben wij ervoor gezorgd dat de plannen van de fabriek werden vertaald tot een strak en gelikte presentatie waarin het verhaal van The Chocolate Factory goed naar voren kwam, zodat potentiële stakeholders overtuigd konden worden om bij te dragen aan dit fantastische project.
Tegelijkertijd zijn we gestart met het creëren van social awareness. Diverse socials zijn opgetuigd en er zijn verschillende (paid) campagnes ingericht. Ondanks dat de deuren nog niet geopend zijn voor bezoekers, nemen we hen wel graag mee in alle ontwikkelingen achter The Chocolate Factory. Want zeg nou zelf, de ontwikkelingen achter een unieke attractie als dit, daarvan moet iedereen toch op de hoogte zijn?! We nemen stakeholders en andere geïnteresseerden mee door het plaatsen van day-to-day content zodat men op de hoogte blijft van de bouw, de plannen en de mensen achter The Chocolate Factory. En aangezien we in hetzelfde pand gehuisvest zijn, kunnen we bij ontwikkelingen supersnel schakelen. Ideaal toch?
We zijn er trots op om bij te dragen aan zo’n tof maatschappelijk project. We werken samen toe naar de Grand Opening van The Chocolate Factory eind 2024 en kijken enorm uit naar een verdere duurzame samenwerking.