Met vestigingen in Cuijk en Veghel staat Industry bekend om zijn unieke service. Bezoekers kunnen met één druk op de knop bestellingen plaatsen, die vervolgens direct naar hun stoel worden gebracht. Of het nu gaat om een uitgebreide menukaart of een gastvrije sfeer, alles is erop gericht om een ontspannende en luxe filmervaring te bieden.
Daarnaast organiseert Industry naast het reguliere filmprogramma regelmatig speciale avonden, zoals de Ladies Nights, de Prosecco Première, Cine+ op woensdagmiddag en de Kleuterbios voor de kleintjes.
In juli 2022 zijn we de samenwerking gestart met Industry Bioscoop Cuijk. De grootste uitdaging toen? Laten zien waar Industry voor staat, op verschillende kanalen goed zichtbaar zijn onder de doelgroep om zodoende meer bezoekers naar de bioscoop te trekken.
Daarbij wilden we de verschillende kanalen laten groeien door daarop meer interactie te creëren. Zo bouwt Industry aan een trouwe groep bezoekers die vaker terugkeren.
We startten de samenwerking met Industry Cuijk met het vormgeven van verschillende herkenbare huisstijldragers, rekening houdend met de bestaande huisstijl. We voerden de stijl van de bioscoop door in social templates, advertenties en offline middelen zoals posters, menukaarten, advertenties en spaarkaarten. Door het consistent doorvoeren van de huisstijl vergrootte we de herkenbaarheid onder bestaande en nieuwe bezoekers.
Op dit moment richten we ons op het verder aanscherpen van de contentstrategie en het uitwerken van een overzichtelijke contentkalender. We creëren op dagelijkse basis creatieve content, haken in op premières en promoten op structurele basis het filmprogramma. Ook richten we ‘always on’ advertentiecampagnes op diverse social media kanalen en Google in, zodat we te allen tijden zichtbaar zijn en het aantal reserveringen verhogen.
Na een samenwerking van ruim twee jaar, pakken we sinds afgelopen zomer ook de marketing voor de Industry Bioscoop in Veghel op. Een mooie kers op de spreekwoordelijke taart.
We hebben je vraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
We hebben je aanvraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben inmiddels al drie biertjes gebrouwen en zijn inspiratie aan het opdoen voor een vierde. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
Industry Service Bioscoop is meer dan alleen films kijken.
Met vestigingen in Cuijk en Veghel staat Industry bekend om zijn unieke service. Bezoekers kunnen met één druk op de knop bestellingen plaatsen, die vervolgens direct naar hun stoel worden gebracht. Of het nu gaat om een uitgebreide menukaart of een gastvrije sfeer, alles is erop gericht om een ontspannende en luxe filmervaring te bieden.
Daarnaast organiseert Industry naast het reguliere filmprogramma regelmatig speciale avonden, zoals de Ladies Nights, de Prosecco Première, Cine+ op woensdagmiddag en de Kleuterbios voor de kleintjes.
In juli 2022 zijn we de samenwerking gestart met Industry Bioscoop Cuijk. De grootste uitdaging toen? Laten zien waar Industry voor staat, op verschillende kanalen goed zichtbaar zijn onder de doelgroep om zodoende meer bezoekers naar de bioscoop te trekken.
In juli 2022 zijn we de samenwerking gestart met Industry Bioscoop Cuijk. De grootste uitdaging toen? Laten zien waar Industry voor staat, op verschillende kanalen goed zichtbaar zijn onder de doelgroep om zodoende meer bezoekers naar de bioscoop te trekken.
Daarbij wilden we de verschillende kanalen laten groeien door daarop meer interactie te creëren. Zo bouwt Industry aan een trouwe groep bezoekers die vaker terugkeren.
We startten de samenwerking met Industry Cuijk met het vormgeven van verschillende herkenbare huisstijldragers, rekening houdend met de bestaande huisstijl. We voerden de stijl van de bioscoop door in social templates, advertenties en offline middelen zoals posters, menukaarten, advertenties en spaarkaarten. Door het consistent doorvoeren van de huisstijl vergrootte we de herkenbaarheid onder bestaande en nieuwe bezoekers.
Op dit moment richten we ons op het verder aanscherpen van de contentstrategie en het uitwerken van een overzichtelijke contentkalender. We creëren op dagelijkse basis creatieve content, haken in op premières en promoten op structurele basis het filmprogramma. Ook richten we ‘always on’ advertentiecampagnes op diverse social media kanalen en Google in, zodat we te allen tijden zichtbaar zijn en het aantal reserveringen verhogen.
Na een samenwerking van ruim twee jaar, pakken we sinds afgelopen zomer ook de marketing voor de Industry Bioscoop in Veghel op. Een mooie kers op de spreekwoordelijke taart.