Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben al twee biertjes gebrouwen en de derde is in de maak. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
Elektronica, boodschappen, een tweedehands horloge of een hagelnieuwe Tesla: alles is online te koop. En daar maken we als Nederlanders gretig gebruik van; zo’n driekwart van ons bestelt wel eens wat online. Dat zijn zo’n 13.000.000(!) potentiële klanten, maar hoe ga je ze bereiken en overtuigen?
Spoiler: makkelijk is het niet. De concurrentie is moordend waardoor adverteren alsmaar duurder wordt en dan worden third party cookies ook nog eens uit gefaseerd. Maar er zijn meerdere wegen die naar conversie leiden. Investeer vandaag in first party data. Zorg dat je webshop logisch is ingericht. Vraag om social proof. Onderzoek of marketplaces binnen jouw businessmodel passen. Zoek een betrouwbare partner. Bel ons.