VESTROCK is in de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende festivals van Nederland. Een prachtig festival gelegen op een prachtige locatie: een eiland in de grachten van de vestingstad Hulst. Voor de editie van 2022 én 2023 mochten wij de campagne vormgeven. Hoe Don't Mind aan de campagne van VESTROCK heeft bijgedragen, dat zie je op deze pagina.
Tijdens de kick-off meeting gingen we met de organisatie in gesprek. Wanneer kunnen we spreken van een succesvolle campagne? Wie willen we - met welke boodschap - gaan bereiken? En hoe gaan we dit - met de inzet van de juiste middelen - doen?
Ook bespraken we met welke pijlers we het festival op een waardige manier aan het licht konden brengen. Het zou immers zonde zijn om alleen de line-up uit te lichten, als de locatie zo bijzonder is! In wekelijkse meetings bespraken we de voortgang, stelden we bij waar nodig én bespraken we de planning.
Een succesvolle crossmediale campagne bestaande uit een gedegen PR-strategie, een outdoor-campagne, content creatie en advertising binnen Meta en het Google adverteerdersnetwerk.
We hebben je vraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
We hebben je aanvraag ontvangen. je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van ons. Stay tuned!
Bij Don't Mind houden we van een borrel. Dus wat is er dan leuker om ook zelf een eigen biertje te brouwen? We hebben al twee biertjes gebrouwen en de derde is in de maak. Benieuwd? We hebben er altijd een paar koud staan.
10.000 bezoekers per dag, de grootste nationale én internationale acts, een prachtige festivalplek op een eiland in de grachten van de vestingstad Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) en een succesvolle 360 graden campagne.
10.000 bezoekers per dag, de grootste nationale én internationale acts, een prachtige festivalplek op een eiland in de grachten van de vestingstad Hulst (Zeeuws-Vlaanderen) en een succesvolle 360 graden campagne.
VESTROCK is in de afgelopen tien jaar uitgegroeid tot één van de meest toonaangevende festivals van Nederland. Een prachtig festival gelegen op een prachtige locatie: een eiland in de grachten van de vestingstad Hulst. Voor de editie van 2022 én 2023 mochten wij de campagne vormgeven. Hoe Don't Mind aan de campagne van VESTROCK heeft bijgedragen, dat zie je op deze pagina.
Tijdens de kick-off meeting gingen we met de organisatie in gesprek. Wanneer kunnen we spreken van een succesvolle campagne? Wie willen we - met welke boodschap - gaan bereiken? En hoe gaan we dit - met de inzet van de juiste middelen - doen?
Tijdens de kick-off meeting gingen we met de organisatie in gesprek. Wanneer kunnen we spreken van een succesvolle campagne? Wie willen we - met welke boodschap - gaan bereiken? En hoe gaan we dit - met de inzet van de juiste middelen - doen?
Ook bespraken we met welke pijlers we het festival op een waardige manier aan het licht konden brengen. Het zou immers zonde zijn om alleen de line-up uit te lichten, als de locatie zo bijzonder is! In wekelijkse meetings bespraken we de voortgang, stelden we bij waar nodig én bespraken we de planning.
Een succesvolle crossmediale campagne bestaande uit een gedegen PR-strategie, een outdoor-campagne, content creatie en advertising binnen Meta en het Google adverteerdersnetwerk.